Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 19 gevonden artikelen
 
 
  New Zealand Teachers’ Understanding of Childhood Mild Traumatic Brain Injury: Investigating and Enhancing Teacher Knowledge and Practice
 
 
Titel: New Zealand Teachers’ Understanding of Childhood Mild Traumatic Brain Injury: Investigating and Enhancing Teacher Knowledge and Practice
Auteur: Case, Rosalind Jane Leamy
Starkey, Nicola J.
Jones, Kelly
Barker-Collo, Suzanne
Feigin, Valery
Verschenen in: New Zealand journal of educational studies
Paginering: Jaargang 52 (2017) nr. 1 pagina's 159-176
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Springer Singapore, Singapore
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland